Önskeinlägg!

fick en frågan om jag ville lägga in bilder på alla mina ponnyer, det är ju bara 3 st och chippen & Noa har ni ju redan sätt men jag tänkte att jag kunde skriva lite om min första ponny.
Dusty jag fick dusty när jag var ungefär 6 år,Snällare Läromästare får man leta efter,vi kom ut på rätt många tävlingar tillsammans dusty var inte jätte vacker och gick heller inte på tygel super bra,men vi kom alltid igen programmen med bra procent vi låg runt 59-61% jag var jätte glad för dusty vi hade väldigt roligt tillsammans och jag var såå trygg med henne. Jag hade Dusty i 4 år och jag var så glad för henne, jag lärde mig så himla mycket på henne,och nån vecka innan vi sålde henne så gick det verkligen super på träning.Vi köpte dusty när hon var 14 år och jag hade henne tills hon var 18 år nu har hon troligen blivit pensionär sedan ett år tillbaka då vi sålde henne.Tjejen som köpte henne fick henne när hon var som bäst men hon rider nästan aldrig.
Ja jag kan skriva hur mycket som helst men det här kanske får bli bra,skriver kanske mer om mina ponnyer senare.
en bild på mig och dusty har någon suddig bild när jag rider men jag hittar dom inte på datorn.
(där var man inte så stor)

Kommentarer
Postat av: alva

2010-09-21 @ 19:12:04
URL: http://kungarnaskuung.blogg.se/
Postat av: Alva (L)

( råkade skicka en tom komentar innan )



kommer ihåg söte Dusty, när jag fick rida henne första gången typ någon vecka innan ni sålde henne, hon var jätte skön att rida, och kommer ihåg hur gosig hon var (: <3

kram

2010-09-21 @ 19:13:39
URL: http://kungarnaskuung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0