Svaren på frågestunden!

här kommer svaren på frågestunden
  • har du en egen häst om du har det hur gammal är den ? jadå det har jag, jag har 2 st som jag rider & en som jag tävlar mycket på, den som jag tävlar är 11 år & hon som jag rider lite ibland är 13 år.
  • Tycker du att det är mycket jobb med att ha egen häst? det är ju klart det är mycket jobb om man ska ha egen häst men är det ett intresse man har så gör man det för man måste ju ta hand om sin ponny :)
  • Ungefär hur mycket kostar det att ha häst per månad? det bror ju helt på tävlar,tränar,har eget stall eller har uppstallad? men det kan ju ligga runt 2000-10 000kr i månaden.
  • vad är ditt mål med dinna ponnyer? under 2011? jaja under 2011 är det med chippen att tävla nationellt & vara med i derbyt & öresundsspelen.och noa är ju skadad så just nu prioriterar jag på att allt ska gå bra med henne.
  • har du eget stall? ja
  • & hur många boxar finns där då? i vårt stall har vi 14 boxar
  • hur många hästar har du? förtillfället har jag 4 ponnyer hemma
Ja det var alla frågor,Ska jag ha nån frågestund igen vill jag ha ännu fler frågor, annars kanske jag inte svarar :p

Kommentarer
Postat av: karolina

Men hur hinner du med både skolan, ridningen och mocka och allt annat?

2010-10-03 @ 21:48:47
Postat av: karolina

Men hur hinner du med både skolan, ridningen och mocka och allt annat?

2010-10-03 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0