svar på tal!

jag fick ju en fråga om jag kunde visa hur jag stretchar chippen efter träning/tävling.
och ja jag tänkte att jag kunde göra det nu!

jag börjar med att jag lyfter upp fram benet sen drar jag utåt tills det tar stopp,håller still där ett tag så att chippen blir mjuk & sen kan man sträcka lite till.
så här ser det ut framifrån jag böjer inte benet mer än så. & sen tar
jag ju det utåt.



så här ser det ut bakifrån.

sen när jag har gjort det så tar jag hela benet och drar det framåt,benet
ska vara rakt,& jag brukar lyfta det en bit upp sen håller jag där ett tag
& sen kan jag lyfta det ännu högre.


här ser ni hur det ser ut bakifrån,benet ska vara helt rakt


här är en bättre bild på hur det ska vara!

& när jag har gjort det med frambenen går jag över till bakbenen.
jag tar bakbenet och drar det framåt


här är en bild på hur jag stretchar bakbenen.

hoppas ni förstår nu hur jag gör :)
bilderna kanske inte är super bra men men.



Kommentarer
Postat av: karolina

Jag tycker bilderna är jättebra :) jag ser precis hur du stretchar. Tack

2010-10-03 @ 21:44:56
Postat av: Matilda

Jag tycker det är så svårt :P

2010-10-04 @ 08:13:34
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0